Странице

петак, 22. јануар 2016.

МОЈЕ МАЛО НАГЛЕ






















ПРЕ*НАГЛО
Сви смо некад – нагли и пренагли,
и не вреди нам после да се кајемо
како смо све у животу боље могли;
мада, свакако – трајемо и трајемо...



*  *  *


НАГЛО ЈЕ НАГЛО

Кад се нагло умириш,
и као кад нигде те нема,
кад нестанеш међ' мислима,
и као да престанеш да живиш,
постојиш само у мојим венама,
и капиларе ми скупљаш и шириш.

Кад те нагло нестане,
и као кад мало те има, па нема,
кад одеш некуд белим стазама,
као док веје, и снег док не стане,
постојиш само у нежним пахуљама,
и видик ми сужаваш, на све стране.

Кад ми нагло измакнеш,
и као кад си ту, ал' ипак те нема,
кад урониш некуд дубоко ненадано,
као кад понекад се нешто изрекнеш,
постојиш само тамо где је негледано,
и скривена будеш, док јутром осванеш.

Кад се нагло ућутиш,
и као кад сигнала од тебе нема,
кад занемиш и мир тобом овлада,
као кад неке поруке мени упутиш,
постојиш само као нетакнута балада,
и не умеш да се у моје риме спустиш.

Кад се нагло наљутиш,
и као кад разлога за то нема,
кад обаспеш ме речима чудним,
као кад хладне облачке нам слутиш,
постојиш само у мојим мислима будним,
и не знаш колико нам песме нове гушиш.


*  *  *
(Д. П,  ~ 5. јануар 2016, Земун, тачно кад осетим и знам,
да се од мене очекује – нова песма! Фотка: Кровови Земуна)






















ПОСЛЕ*НАГЛО
После, шта нам вреди, кад – хладно је.
Нагло кад дође, много споро пролази.
Опор укус у устима, и веома – гадно је.
Ослушкујеш: где је разум; не долази?!


Нема коментара:

Постави коментар