Странице

петак, 15. јануар 2016.

МОЈЕ КАД БИРАШ























ПРЕ*ИЗБОРА
Час нашег рођења и природног свега,
не можемо да бирамо вољом нашом,
свет би изгледао, као без кише и снега,
наздрављали бисмо као празном чашом.



*  *  *

ДА МОЖЕШ ДА БИРАШ

Да можеш да бираш:
рођендан – у зиму или лето,
у јесен или пролеће,
немамо ми годишње доба пето,
али зато увек имамо цвеће.

Да можеш да бираш:
време – прошло или будуће,
епохе: романтизма или реализма,
немамо ми много лепше треће,
али зато имамо што зове се харизма.

Да можеш да бираш:
осећања – срећа или туга,
живот уз друга, или самоћа,
немамо ми сновиђења тако дуга,
али зато имамо на воћкама воћа.

Да можеш да бираш:
потомство – кћерку или сина,
унучад: унуку или унука,
немамо ми тај поглед са висина,
али зато имамо прегршт порука.

Да можеш да бираш:
љубав – кратку или трајну,
снажну или никад доречену,
немамо ми времена за такву тајну,
али зато имамо: на љубав успомену.


*  *  *
(Д. П,  ~ 4. јануар 2016, Земун, једно
циче хладно јануарско предвечерје)





















ПОСЛЕ*ИЗБОРА
Не бираш ти љубав, већ она тебе бира,
срећу и патњу доживљавају одабрани,
осећања се буде само кад те срце дира,
зар су важни: деценије, године и дани...

Нема коментара:

Постави коментар