Странице

петак, 21. август 2015.

МОЈЕ СЕ ПРЕТВАРАЈУ




















ПРЕ*ТВАРАЊА
Претварањем се однос не гради,
и претварањем се двоје одмичу,
а претварање само о глави ради,
претварања омчу тесну намичу.
Претварањем се љубав растаче.
Претварањем, односи се мраче.



* * *

ПРЕТВАРАШ СЕ

Претвараш се да ме волиш,
очевидно је и голим оком,
другом лађом увек пловиш,
таласима, а једним скоком.

Претвараш се да ме желиш,
мењаш стално жеље своје,
било шта да са мном делиш,
све што је твоје није и моје.

Претвараш се да ме хоћеш,
милозвучно ти ми збориш,
да ни једног другог нећеш,
у том хтењу одма' сагориш.

Претвараш се да ме сањаш,
да кратки су ти у боји снови,
по сву ноћ се мени клањаш,
док тело твоје ка зори плови.

Претвараш се да ме чекаш,
да на једном месту стојиш,
а кад дођем ти ме гуркаш,
као да увек нечег се бојиш.

Претвараш се да ме грлиш,
да се топиш у мом загрљају,
према мени првом хрлиш,
а нестајеш у једном трзају.

Претвараш се да ме гледаш,
то дуго траје ко нетремице,
а погледима другим не даш,
да упија их твоје бело лице.

Претвараш се да ме слушаш,
за све около ти немаш слуха,
од других се гласова гнушаш,
и није те брига: од уха до уха.

Претвараш се да ме љубиш,
док то чиниш као да сам нем,
у пољупцима ти се не губиш,
браниш чак: и да те пипнем.


(Д. П, 17-20. август, Земун и Врњачка Бања)
*  * *
П. С. ~ Наш пас Бели чувар куће (1); и портрет „претварања“,
у двориштанцу (2)... ~ Фото: 20.8.2015, Врњачка Бања)



















ПОСЛЕ*ТВАРАЊА
После претварања, ништа не остаје,
све је испразно, и до дна потопљено,
горак укус у устима дуго не престаје,
и све што би ваљало буде остављено.


Нема коментара:

Постави коментар