Странице

уторак, 22. јануар 2019.

МОЈЕ О САМОЋИ (2)






















ПРЕ*САМ
Никад ниси сам, чак и кад ти се чини.
Увек у мислима твојим: ја сам, знај!
Нарочито кад нађеш се на месечини;
тад поред тебе стојим, као твој одсјај.



*  *  *

ПОНЕКАД САМ

Да ли си заиста понекад сам,
мада ти се у трену тако чини,
знаш да живот има свој плам,
судбина само баца своје чини.

Испуњавају те многе деценије,
уоквирују сва твоја остварења,
нестају нејасноће: јесте и није,
магле обриси мирног старења.

Корачаш, ипак, на својој стази,
твоје мало Ја тражи своје Ми,
невидљив неко иза тебе гази,
тај неко је Он, а ти си само Ти.

Богојављање, да жељу оствари,
верујеш како никада ниси сам,
шта то понекад срећу поквари,
да л` баш увек све од себе дам?

Благосиљаш за срећу у љубави,
утканој на земљи, небу и океану,
ко се још довољно собом бави?,
не знаш да бираш праву страну!


*  *  *
(Д. П, 19. јануар 2019, Земун ~ Тај осећај, да си – сам!)
**Фото: (1) Близак контакт са Дунавом (2) Ваш блог песник, недавно.




















ПОСЛЕ*САМ
После сваке твоје помисли самотне,
о свему што те окружује ил` удаљава,
само ми не реци да је због мене, о не,
могло би да ме намах дубоко успава.

9 коментара:

  1. Корачаш, ипак, на својој стази,
    твоје мало Ја тражи своје Ми,
    невидљив неко иза тебе гази,
    тај неко је Он, а ти си само Ти.

    Nevidljiv neko iza je, ispred nema ni puta ni pravaca.Kao vreme kada stane i zamrzne neke dane,secanje samo tragove ima ,kao niti utkane u najdraze odelo.I tako cute misli,cute secanja uz muziku neku iz davnih dana.....bljesne ponekad iskra i upali i tako krhke staklene korake ka nekom sutra,ne zeleci da para niti vec da sacuva odelo ,doceka novu zoru uz veliko ehhhhhh

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Неописиво је сазнање песника да га сопствена песма надраста; песма саткана од многих емоција; и наставља да се шири на крилима читалаца и њихових инспиративних коментара. Речју, пример живљења једне песме, и препознавање у многим њеним стихованим деловима. Да, и то је живот!

      Избриши
  2.  НАЈБОЉА ОНЛИНЕ ЉУБАВНА СПЕЛЛ ЦАСТЕРА ДОБИТИ СВОЈ ЕКС ЉУБАВ, МУШКАРАЦ, ЖЕНУ, ДЈЕВОЈЧИЦУ ИЛИ БОИФРИЕНД БАЦК. АДД ХИМ УП ОН ВХАТСАПП: +2349083639501
     -Емаил- блацкмагицсолутионс95@гмаил.цом
    Поздрав свима Ам Цхристиан Хофман, ја сам из САД, свједок сам баба Носе, духовног оца многих великих људи. за било који од ваших духовних проблема и то ће бити решено. Он може да вас учини богатим без ритуала крви, вратите свог бившег мушкарца, бившу супругу, бившу пријатељицу или девојку само ако можете текст или ВхатсАпп баба Носа данас на +2349083639501. ако имате проблема са следећим?;
    (1) Ако желите свог бившег повратника.
    (2) ако увек имате лоше снове или секс у сну.
    (3) Желите да будете унапријеђени у својој канцеларији.
    (4) Ако вам је потребна моћ да добијете судски предмет
    (5) Било који облик чаролије
    (7) Чаролија командног тона
    (8) Заштитни прстен
    (9) Прстен за успех у путовању
    (10) Духовна моћ за Божје људе
    (11) Вежите свог мужа / жену заувијек сам за себе
    (12) Желите да жене / мушкарци трче за вама. (13) Ако желите дијете.
    (14) Желите да будете богати без крвних ритуала. (15) Ако вам је потребна финансијска помоћ.
    (16) Биљна нега
    (17) Ако не можете да задовољите сексуалну жељу своје жене. због лоше ерекције.
    (18) Ако имате ХИВ АИД болест и моћ да излечите проблеме рака, назовите Баба Носа на +2349083639501
    ТРАДИЦИОНАЛНА МЕДИЦИНА Хербал Хоме & Нативе Доцторс. Адреса канцеларије бр. 20, слонова кост, Ифе Осун стање ... к

    ОдговориИзбриши
  3. Обећавам да ћу ово сведочење поделити по целом свету када ми се дечко врати, а данас се искрено захваљујем ДР ВХИТЕ -у, што је донео радост и срећу мојој вези и мојој породици. Желим да вас обавестим да постоји прави и прави чаробњак. Никада нисам веровала у било шта од овога док нисам изгубила дечка, била ми је потребна помоћ док нисам нашла доктора ВХИТЕ -а, сјајног чаробњака, који ме је бацио љубавном чаролијом и уверио ме да ћу вратити свог дечка за 2 дана након бацајући чаролију, 2 дана касније зазвонио ми је телефон и тако шокантно мој дечко ме није звао последња 3 месеца. Извинио се због сломљеног срца и рекао да је спреман да буде моја кичма до краја живота са мном. Др ВХИТЕ, пустио га је да зна колико га волим и колико га желим. И отворио је очи да замисли колико заједно делимо. Док пишем ово сведочанство, ја сам најсрећнија девојка на свету. Др ВХИТЕ вам такође може помоћи. Пошаљите му е -поруку на: (вигхтмагицмастер@гмаил.цом) или његов ВхатсАпп на +17168691327

    ОдговориИзбриши
  4. Била сам повређена и сломљена када се пре седам месеци у мом браку догодио велики проблем између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. а он је потврдио да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам му све објаснила, па ми је рекао да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и он то заиста урадио. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао адресу е-поште бацача чини коју је посетио. дралаба3000@гмаил.цом. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дао, а чаролија ме је уверила да ћу вратити мужа наредна два дана. Каква невероватна изјава!! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим без повећања, тако да ме је наредна два дана, изненађујуће, звао мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др алабу на мејл: дралаба3000@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши
  5. Свако ко данас чита ово сведочанство требало би да слави са мном и мојом породицом, јер је све почело као шала да су неки људи рекли да је немогуће. Моје име је Брако Пауновић и ја сам из Београда, Србија. Али селим се у Чикаго у САД са својом женом. Срећно сам ожењен, имам двоје деце и дивну жену. Нешто страшно се десило мојој породици када сам остао без посла, а жена отишла од куће јер нисам могао да бринем о себи и потребама своје породице у том тренутку. Ниједна жена ме не подржава нити да се добро брине о деци. Покушавам да пошаљем пробну поруку својој жени, али она ме спречава да разговарам са њом, покушавам да разговарам са њеним пријатељем и породицом, али још увек ништа не вежбам, а пријавио сам се за посао и још увек ништа не вежбам за мене као да коштао сам, али један веран дан нећу заборавити никада у животу. Када сам срео свог старог пријатеља коме сам објаснио све своје потешкоће и рекао ми је о великом човеку који му је помогао да добије добар посао у Кока Коли компанија и он ми је рекао да је он чаробњак, али ја сам особа која никада не верује у бацање чини, али сам одлучио да покушам и Др.ВАВА ме је водио и показао ми шта да радим током ова три дана бацања чини . Пратим сва упутства и радим оно што је тражио од мене. Др.ВАВА се побринуо да све прође како треба и да ће ме супруга поново видети након дивног рада Др.ВАВА. Жена ме је позвала са непознатог броја и извинила ми се и рекла ми да јој јако недостајем и наша деца и моја жена су се те ноћи вратили кући. И после два дана позван сам да водим компанију Парагон у Америци. Саветујем вам да ако имате проблема пошаљите поруку на овај е-маил drwava3@gmai.com или Вхатсапп/Вибер +66992602953 и добићете најбољи резултат. Узмите ствари здраво за готово и то ће вам одузети. Желим вам најбоље.

    ОдговориИзбриши
  6. ЕФИКАСНА И МОЋНА ЉУБАВНА ЧАРОЛИЈА ЦАСТЕР ДР ВАЛЕ
    Супруг ме је одбацио након пет (5) година брака само зато што га је друга жена опчинила и оставио је мене и дете да патим. Једног дана када сам читао интернет, видео сам пост о томе како је овај чаролија на овом ВХАТСАПП-у +2347054019502 помогао жени да врати мужа и дао сам му одговор на његов ВХАТСАПП и он ми је рекао да је жена имала чаролија на мог мужа и он ми је рекао да ће ми помоћи и након неколико дана да ћу вратити свог мужа. Веровао сам му и данас ми је драго да вам свима кажем да овај чаролија има моћ да врати љубавнике. јер сам сада срећна са својим мужем. Хвала за ДР ВАЛЕ. Обратите му се на ВхатсАпп/Вибер број: +2347054019402 или на е-маил: дрвалеспеллхоме@гмаил.цом Хвала ДР ВАЛЕ. Нека вас богови увек награђују за ваше добро.

    ОдговориИзбриши
  7. Била сам тако депресивна када ме је мој љубавник оставио због другог момка након што смо излазили пет година, покушао сам да је преклињем да ми се врати, она је одбила и рекла да више нема осећања према мени. Постао сам тужан човек након свега што смо прошли кроз нашу љубав заједно, после све љубави коју смо делили у прошлости, нисам могао да замислим свој живот без ње, јер је моја љубав према њој била непроцењива трговина из било ког разлога, једног дана када Прегледао сам интернет видео сам коментар о томе да има моћ да врати бившег љубавника и одлучио сам да покушам да се видим тако што ћу га контактирати и он ми је одмах одговорио и објаснио сам кроз шта пролазим а он је рекао да је други мушкарац користећи вуду чини на њу, због чега ме је оставила због њега, упркос мојој бризи за њу и он обећава да ће ми помоћи да вратим свог љубавника, а такође ће ми помоћи да га умртвим чини да не може узвратио ми је у будућности, за мање од три дана једног момка је упуцала непозната особа момци на Флориди и за пет дана моја девојка је била у мојој кући и чекала да дођем са посла, а када сам то урадио, почела је да моли, рекавши да јој је жао што никада није знала шта је на њој. хвала ДР АПАТА сада сам задовољан својом девојком и сада све иде глатко. контактирајте апата за било коју чаролију освете и ек чаролију преко драпата4@гмаил.цом. Можете га контактирати и на ВхатсАпп-у или Вибер-у на (+27626233410).

    ОдговориИзбриши
  8. здраво свима, овде сам да поделим мало сведочанства. Моје име је Наоми Самуел, имам 40 година, удала сам се са 31, имам само једно дете и живела сам срећно до краја живота. После годину дана брака мој муж је постао тако чудан и не разумем баш шта се дешава, он је препун од куће до друге жене, толико га волим да и не сањам да ћу га изгубити, дајем све од себе да будем сигуран муж ми се враћа, али све без помоћи, плачући и плачући тражећи помоћ, причала сам о томе са његовом породицом али нисам добила одговор. Тако је моја најбоља пријатељица Ана Јохансон обећала да ће ми помоћи. Причала ми је о човеку по имену др Апата, рекла ми је да је он велики човек и прави човек коме се може веровати и да нема никакве везе са љубавним проблемима које не може да реши и рекла ми је како је помогао безбројним људима у обнављању њиховог односа. Био сам заиста убеђен, брзо сам контактирао његову мејл адресу, драпата4@гмаил.цом или његов ВхатсАпп/вибер са тим бројем (+447307347648). Објаснио сам му све своје проблеме, рекао ми је да не морам да бринем да ће сви моји проблеми бити одмах решени. Рекао ми је шта да радим да вратим мужа, а ја сам то рекла, рекао је да ће се после 3 дана мој муж вратити и почети да моли, и то се заиста догодило како је рекао, била сам веома изненађена, то је тако невероватно. Слава нашег односа са Богом је сада веома блиска и обоје живимо срећно до краја живота. Ако наиђете на сличан проблем, одмах га контактирајте и решите проблем једном заувек. И ја сам живи сведок..

    ОдговориИзбриши