Странице

субота, 2. август 2014.

МОЈЕ МАЛО ОТКАЧЕНЕ

     

         



(Уместо увода)

О Т К А Ч Е Т А К

Песму понекад испеваш,
да би у себе као побегао.
И шта? Тамо само чекаш;
будеш откачен и одбегао!
Испеваш понекад и песму,
да би у себе се – сакрио!
Сањаш непрекидну чесму
а само си кап воде попио!
Песму најчешће казујеш,
да би из себе се – вратио.
А шта друго да очекујеш;
пола си карте – платио!?



ЛЕВА ПЕСМА  ~ (Лева..., и све... све...; а мисли – сиве?!)
SONG…VOICE  ~ (Говори како пише: song...voice...гонг!)



* * *

ЛЕВА ПЕСМА

Лева песма
у левој збирци
левог песника
писана левом руком
и леви крици
са меког јастука
левог кревета
левог света
у коме живе
леви људи
и њихове мисли сиве
док леве се жеље
из сна буде.

Ти, леви песниче
до звезда си се пео
а тамо
само
нашао си
– леви пепео!



* * *

SONG…VOICE

Song…voice
тачно време... gong,
на тргу бука,
аутомобила бригада,
song…voicesong;
све је хармонично
к'о пријатна песма,
voice…song
а свачије лице
истиче себе свог
voice…voicesong.
Замишљам да сам
на говорници,
дерем се из свег гласа,
а руља ме слуша
и пита се ко сам,
зар је то важно,
ја сам њен део
бунтован песник сам
и за њу певам;
да баш за вас гомило,
то је важно – а не шта;
изађите на улице
и певајте са мном:
SONG…VOICEVOICE…SONG
SONG…VOICESONG…



* * *












О Т К А Ч...E N D

Био вам ово јубиларан блог пост – стоти.
Не замерите ми што су стихови откачени.
Још ко је икад римовано пробао да кроти;
нека пева и вама..., а нека пева – и мени!



* Песме ове, из времена  РОК – ХИПИ – БУНТ... – „седамдесет и неке...“ – само што више откаченоБележене на „рокенрол бунту“ – наше (и моје) младости!


4 коментара:

  1. Svi su stihovi lepi... Ali, "Leva je"... Sjajna!!
    Čestitam, još jednom!! Želim nam još puno druženja! Desnih...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Левооо, деснооо..., (дружењу) нигде краја немааа... ~ Аој, (друштвена) "мрежице", ала си малена... ~ Гле, Месеца ал' се нАкривио... Накрај блога - песмица малена! ... Лева-десна... један-два... лЕва! Дружење, хИк, него шта! ~ Хвала!

      Избриши
  2. Čestitam transšmekerčino na 100. postu :-) Nek ti 200. bude još otkačeniji al u nežnijim nijansama ;-) mogu opet pesme, al da vuku na ono tvoje 33 ;-) Roza poza il crveno - na radost :-) Važi? Ok, brzo smo se dogovorili hahah :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zahvaljujem! Znači, za 200. da budu pesme; već imam ideju: nešto ljubičasto, na primer LjUBIČASTA TRAVA... Eevo, odvojio sam; neka čeka! A, da li će biti na 33 ili na 45 ili na 78..., imamo još vremena da se dogovaramo, haah... Idemo dalje!

      Избриши