Странице

четвртак, 5. јун 2014.

ТРИ ПРСТЕНА ДРАГОЈ































ТРИ ПРСТЕНА СА ТАСОСА

Купио сам мојој драгој – три прстена...
Један... за вечну љубав, испод крила албатроса.
Други... за поноћне шетње дуге, поред мора.
Трећи... за најлепши плес на пенушавим  таласима.
Три најлепше успомене са – острва Тасоса.

Купио сам мојој драгој – три прстена...
Први, за вечну љубав, испод крила албатроса
и пољупце што ме стално остављају без даха
и пут који са мном заједно прошла је, без страха,
за многе лепе ноћи и дане са – острва Тасоса.

Купио сам мојој драгој – три прстена...
Један... за вечну љубав, испод крила албатроса.
Други... за поноћне шетње дуге, поред мора.
Трећи... за најлепши плес на пенушавим таласима.
Три најлепше успомене са – острва Тасоса.

Купио сам мојој драгој – три прстена...
Други, за поноћне неуморне шетње дуге
по тепиху пешчаном, под фењерима месечине
посутом топлим краичцима пенушавих таласа,
разиграних свуда око прелепог – острва Тасоса,

Купио сам мојој драгој – три прстена...
Један... за вечну љубав, испод крила албатроса.
Други... за поноћне шетње дуге, поред мора.
Трећи... за најлепши плес на пенушавим таласима.
Три најлепше успомене са – острва Тасоса.

Купио сам мојој драгој – три прстена...
Трећи, за најлепше ритмове чаробног плеса
којем ме је моја драга заувек тада научила
уз непоновљиве акорде из морских дубина,
на увек разиграним таласима – острва Тасоса.

Купио сам мојој драгој – три прстена...
Један... за вечну љубав, испод крила албатроса.
Други... за поноћне шетње дуге, поред мора.
Трећи... за најлепши плес на пенушавим таласима.
Три најлепше успомене са – острва Тасоса.


Купио сам мојој драгој – ТРИ ПРСТЕНА...
За три најлепше успомене са – острва Тасоса.

























1 коментар: