Странице

четвртак, 4. јул 2013.

НУЛТИ БЛОГ

Назовимо овај пост блогом, иако је пробни (први), само да бих видео како изгледа. Нећу га обрисати ради молбе искуснијим блогерима да уместо уобичајених коментара допишу бар укратко своја почетничка искуства, превасходно она противотежавајућа. Јер, многи се чуде како некоме почетак на (овом) блогу може бити (толико) тежак, кад је све једноставно (Хммм!). Има и оних (Ја) који већ данима покушавају да проникну у те „ситнице“ којима се може давати изглед блогу, посту, као: изглед позадине, избор и распоред елемената на почетној страни, одређивање назива рубрикама..., укратко уређивање сопственог блога. Није непријатно то признати, али колико год некоме све то изгледало једноставно, ипак, није довољно разумљиво објашњено или појашњено. Они који су уз почетна упутства на Блогспоту објашњавали као да су више подразумевали него помагали почетницима, у стилу: причам ти оно што знаш а за остало снађи се сам. Хвала, баш!
*
Остаје ми да се сналазим сам, изгледа!

2 коментара:

  1. Анониман10. јул 2013. 03:03

    На "нулти блог", нека аутору овог блога не буде замерено, поставићу и "нулти коментар" како бих видео да ли овај значајан део блога функционише на жељени начин. Чиним то у тренутку када сам "испливао", надам се, из почетничких блогерских недоумица. Понављам позив добронамернима да су предлози и примедбе - добродошли.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман10. јул 2013. 03:07

      Преостаје ми једино да честитам сам себи. Још једна недоумица мање. Коментари функционишу. На вама је, поштовани читаоци постова на блогу - ред. Изволите!

      Избриши