Странице

среда, 27. децембар 2017.

МОЈЕ О БОЈАМА

















ПРЕ*БОЈЕ
Боје у овој песми у ширем контексту схватите,
пажљиво нити у римама и стиховима пратите;
песник често уме о свему и супротно да казује,
необични су путеви кад крене да песму искује.


* *  *

КОЈЕ СУ БОЈЕ...

Које је боје срце моје?
Зато што довољно не знаш,
зато ме често нервираш!
А, исте је боје као и твоје.

Које су боје очи моје?
Зато што довољно не знаш,
зато ме у очи и не гледаш!
А, жељне су топлине твоје.

Које су боје усне моје?
Зато што довољно не знаш,
зато пољупце и пропушташ!
А, за њих је потребно двоје.

Које су боје мисли моје?
Зато што довољно не знаш,
зато ме превише и иритираш!
А, не умеш да изразиш своје.

Које су боје намере моје?
Зато што довољно не знаш,
зато и не умеш да прашташ!
А, ситнице нам судбину кроје.

Које су боје звезде моје?
Зато што довољно не знаш,
зато атмосферу и не схваташ!
А, само се оне небом броје.

Које су боје речи моје?
Зато што довољно не знаш,
зато се чудно и понашаш!
А, тада осећања не постоје.


*  *  *
(Д. П, 23. децембар 2017, Земун. ~ Боје, нијансе, спектар...
     **Фото:
      (1) „Мост катанаца/љубави“, у Врњачкој Бањи; и
      (2) Сунчан децембарски дан, уз кувано вино, на реци.



















ПОСЛЕ*БОЈЕ
Осећања кад су без боје и тананих нијанси,
не понесу их ни ветар ни пенушави таласи;
кад нам се боја о свему не зна ни довољно,
понашамо се сасвим неповољно и невољно.


4 коментара:

  1. Gosp. Petrušiću, divni stihovi obojani ljepotama života, onim nitima i sitnicama, bitnim životnim slagalicama.
    Hvala Vam na divnim postovima i pjesmama iz kojih učim.
    Hvala na svim pročitanim pričama koje pišem i komentarima.
    Želim Vama i Vašoj porodici Sretnu Novu Godinu! I da vam se ostvari ,ono što Vi želite!
    Srdačan pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Поштована Милена, велико хвала на многим лепим и примереним коментарима и речима које подстичу. Посебно хвала на лепим жељама. Желим да узвратим свим најбољим и најлепшим. Да нам Нова година донесе много лепих тренутака и важних остварења, и свима ближњима.

      Избриши
  2. Обећавам да ћу ово сведочење поделити по целом свету када ми се дечко врати, а данас се искрено захваљујем ДР ВХИТЕ -у, што је донео радост и срећу мојој вези и мојој породици. Желим да вас обавестим да постоји прави и прави чаробњак. Никада нисам веровала у било шта од овога док нисам изгубила дечка, била ми је потребна помоћ док нисам нашла доктора ВХИТЕ -а, сјајног чаробњака, који ме је бацио љубавном чаролијом и уверио ме да ћу вратити свог дечка за 2 дана након бацајући чаролију, 2 дана касније зазвонио ми је телефон и тако шокантно мој дечко ме није звао последња 3 месеца. Извинио се због сломљеног срца и рекао да је спреман да буде моја кичма до краја живота са мном. Др ВХИТЕ, пустио га је да зна колико га волим и колико га желим. И отворио је очи да замисли колико заједно делимо. Док пишем ово сведочанство, ја сам најсрећнија девојка на свету. Др ВХИТЕ вам такође може помоћи. Пошаљите му е -поруку на: (вигхтмагицмастер@гмаил.цом) или његов ВхатсАпп на +17168691327

    ОдговориИзбриши